Vlietlaan 1-3
1404 CA Bussum
T: 035-6939742
E: info@hetgooiseland.nl

Account

Inloggen | Nieuwe klant?
Winkelmandje

Winkelmandje

0 product(en) € 0,00

>>Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij?

Stel dan de vraag rechtstreeks aan ons. Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in. Wij zullen zo snel mogelijk uw e-mail beantwoorden. U kunt ons ook telefonisch bereiken via 06-53405704 / 06-41310840

maandag t/m vrijdag

09.00 - 18.00 uur

zaterdag 09.00 - 17.00 uur

Actiecodes, hoe kom ik hieraan?

Algemene actiecodes

Het Gooise Land heeft geregeld acties welke op de Website, Nieuwsbrief en/of via Social Media worden aangekondigd. Tijdens dit soort acties krijgt u bijvoorbeeld 10% korting door het invullen van een actiecode. Dit soort actiecodes zijn voor een bepaalde periode geldig en kunt u meerdere malen gebruiken.

Persoonlijke actiecodes

Het Gooise Land verstuurt ook persoonlijke actiecodes. Een persoonlijke actiecode geeft u een x_bedrag korting op uw bestelling. Deze actiecode is voor een bepaalde periode geldig en kunt u één keer gebruiken.

Actiecodes, hoe kan ik deze inwisselen?

Als u een actiecode heeft dan kunt u deze inwisselen bij het afrekenen in " Stap 1: Winkelmandje ". Afhankelijk van het soort actiecode geeft deze u een korting op uw totale orderbedrag. U kunt per bestelling slechts één actiecode inwisselen. Een actiecode is nooit inwisselbaar voor contanten.

stel dat ik niet tevreden ben?

Ik heb mijn bestelling ontvangen en ben niet blij met het product.

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. In het geval dat u toch niet tevreden bent over een bestelling bij hetgooiseland.nl, kunt u direct na ontvangst van de bestelling contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef hierin aan waar uw vraag of verzoek  precies over gaat, zodat uw e-mail snel en correct beantwoord kan worden. Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur via een e-mail  reageren. Uiteraard zullen wij er alles aan doen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u op te lossen.

Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn vraag.

Helaas, er kan bij ons ook iets misgaan. Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw vraag of verzoek ? Dan verzoeken wij u vriendelijk nog eens een e-mail te sturen of te bellen naar de winkel, voor het maken van een terugbel afspraak. Wij nemen graag de tijd om u te woord te staan en spreken graag met u af, dat wij u 's avonds terugbellen.

Is het artikel niet op voorraad?

Het artikel is momenteel niet op voorraad. U kunt dit product wel alvast reserveren door het te bestellen. Wij laten u dan zo spoedig als mogelijk weten wanneer het product kan worden geleverd. Wanneer u de levertijd te lang vindt duren, bent u vrij om de bestelling te annuleren.